Paanikas klient: Danske pank sulges kõik pangakaardid. Mis toimub?

 (118)
Danske Bank
Danske BankFoto: Chris Helgren, REUTERS

Danske Bank sulgeb Eesti ettevõtjate kontod. Täna suleti ettevõtte
pangakaardid ning sularaha masinast enam kätte ei saa. Samuti ei anta sularaha pangakontoritest, kurtis Danske Banki klient Ärilehele.

Danske Bank on võtnud suuna teenindamaks vaid Skandinaavia ettevõtete siinseid tütarfirmasid. Teistele klientidele lõpetatakse pangateenuste osutamine.

„Danske Bank keskendub Balti riikides edaspidi Põhjamaade äriklientide ja rahvusvaheliste korporatsioonide teenindamisele. Valitud strateegiast tulenevalt oleme järk-järgult lõpetamas kliendisuhteid kohalike äriklientidega,“ ütles Danske Banki kohalike ettevõtete panganduse juht Kaido Rummel.

Oleme teavitanud arvelduskontode sulgemisest neid kohalikke kliente, kel puuduvad laenu- ja investeerimistooted. Teavituse on saanud enam kui pooled meie äriklientidest, märkis ta.

Lähtuvalt panga arvelduskontolepingu tüüptingimuste punktist 8.3 on pangal õigus arvelduskontoleping igal ajal korraliselt üles öelda, informeerides äriklienti sellest vähemalt üks kuu ette.

Danske Bank viis 1. juulist 2017 oma sularahateenused täielikult elektroonilistesse kanalitesse. See tähendab, et pank osutab kõigis ärikeskustes sularahateenust seal asuvate sularaha sisse- ja väljamakseautomaatide vahendusel.

„Kui klient ei ole etteantud tähtaja jooksul oma rahalisi vahendeid mõnda teise panka kandnud, on vajalik tulla Danske Banki ärikeskusesse ja raha kantakse kliendi poolt esitatud arvelduskontole mõnes teises pangas,“ pakkus ta lahendust.

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare