Palo sõnul on aga tema jagatud informatsioon ministeeriumi hinnang parvlaevahanke pakkumistele ja sealt tulenevad ka summad, mida on esitletud kahe pakkumise võrdlusena.

Toome ära Urve Palo Facebooki lehele postitatud kommentaari täismahus:

"Ettevõte nimega Väinamere Liinid esitas minu vastu hagi ja soovib, et ma rohkem avalikkusele ei väidaks, et eelmisel sügisel läbi viidud riigihankel nende poolt tehtud pakkumine oli konkurendi omast ca 60 miljonit eurot kallim, vaid see oli konkurendi omast ca 30 miljonit eurot kallim. Eks ka 30 miljonit eurot (isegi 10 aasta peale jagatuna) ole väga suur summa, kuid see ei ole antud hetkel oluline.
Oluline on, aga see, et Väinamere Liinidel ei ole sellest mingit kasu, mida mina täna eraisikuna väidan või ei väida. Oma ütlemised parvlaevade hanketulemuste kohta olen öelnud ministrina, esindades Majandus-ja Kommunikatsiooniministeeriumi (MKM) kui institutsiooni.

Nimelt juba eelmise aasta oktoobris on MKM oma ametlikus pressiteates öelnud ning viimati eelmisel nädalal meedia kaudu veelkord kinnitanud, et ministeeriumi hinnangul oli Väinamere Liinide pakkumine ligikaudu 60 miljonit eurot kallim ja see puudutab dotatsiooni kokkuhoidu. Tallinna Sadamale makstav dotatsioonisumma 10 aasta peale on ca 200 miljonit eurot, mis on ligikaudu 60 miljonit vähem kui Väinamere Liinid pakkumise puhul. Mina olen kogu selle perioodi vältel kasutanud ainult ministeeriumi poolt avalikkusele jagatud informatsiooni. Ei ole minu võimuses käskida ega keelata MKMl ka edaspidi selle info juurde kindlaks jääma. Minul eraisikuna, aga ei ole mingit huvi ühte ega teistpidi väita. Nii, et antud hagi saab olla suunatud üksnes Majandus-ja Kommunikatsiooniministeeriumile.

Kuigi kõvemad mehed võivad enda sõnul "raha nimel kõrvadel ka seista" (nagu Leedo ise lehes ütles) võiks pärast kaklust rusikatega vehkimise viimaks lõpetada. Vaidluskomisjonid ja kohtud on korduvalt kinnitanud, et hanke võitis parim pakkumine. Kuna minu teada ei ole Väinamere Liinid selle aasta jooksul MKM-i poolt nimetatud summat kordagi vaidlustanud, siis tundub pea aasta pärast hanke kaotust minu kui eraisiku kohtusse kaebamine lihtsalt ühe katsena manipuleerida avaliku arvamusega.

Ma siiralt loodan, et laevandusmagnaadid ei hakka kõiki MKMi toonaseid või tänaseid töötajaid eraisikutena ükshaaval kohtusse kaebama, sest selline tegevus ilmselgelt koormab tarbetult Eesti kohtusüsteemi ning segab ausate inimeste meelerahu. Saarte elanike ja külaliste meelerahu suutsid nad äsja lõppenud suvel niigi röövida, kui viisid juba kaks hooaega enne oma praeguse lepingu lõppemist väärtuslikumad praamid liinidelt. Tunnen neile täna siiralt kaasa, et uudses olukorras olles ei suudeta oma emotsioone ohjata ja väärikalt kaotada!

Minu jaoks on alati olnud oluline, et riik looks kõik eeldused kõrge kvaliteediga praamiteenuse pakkumiseks soodsaima võimaliku hinnaga. Need tingimused on tänaseks loodud ning nüüd tuleb oodata parima pakkumise tegijalt oma lubaduste pidamist."