Tähtajaks esitasid pakkumise avaliku liiniveo korraldamiseks Rohuküla-Heltermaa ja Kuivastu-Virtsu parvlaevaliinidel Väinamere Liinid ja Tallinna Sadam läbi tütarettevõtete.

"Ministeeriumi hankekomisjon hindab pakkujate kvalifitseerimise hiljemalt uue nädala alguseks.
Läbirääkimised toimuvad kuni kahe kuu jooksul varasemaid hanketingimusi olemuslikult muutmata. See tähendab, et riik soovib endiselt liinidele nelja uut või vähekasutatud laeva, mis alustavad opereerimist 1. oktoobril 2016. Sealjuures on riigil õigus tulevikus laevad välja osta," selgitas MKMi avalike suhete osakonna juhataja Rasmus Ruuda.

Hanke tingimuste kohaselt peavad reisiparvlaevad võimaldama aastaringset, iseseisvat ilma välise puksiir- või jäämurdeteenuseta vedu. Iga laev peab mahutama vähemalt 150 sõiduautot või kümme autorongi. Päästevahenditega varustatud sõitjakohti peab olema reisiparvlaeval vähemalt 600 sõitjale, sealhulgas sisesalongis peab olema istekohti vähemalt 400.

Saaremaa Laevakompanii teatas täna, et otsustas vaidlustada mandri ning Saaremaa ja Hiiumaa vaheliste parvlaevaliinide riigihankele mittekvalifitseerimise otsuse.
Vaatamata eelmise hanketulemuse vaidlustamisele esitas SLK täna ka uue pakkumise.