Omandisuhte muutuse tingis käesoleva aasta mais toimunud 88 miljardi krooni suurune ostutehing, millega Pernod Ricard võitis Rootsi riiklikule alkoholifirmale Vin&Sprit tehtud ostupakkumise, teatas ettevõte.

Pernod Ricard Estonia juhataja Rein Aksalu sõnul avaldab käesoleva aasta Euroopa üks suurimaid ostutehinguid positiivset mõju ka Eesti tütarfirmale.

“Meie jaoks on kõige olulisem Absoluti näol tugeva viina kaubamärgi lisandumine tooteportfelli. Seeläbi muutume kindlasti Eesti küllaltki viinakesksel alkoholiturul konkurentsivõimelisemaks,” märkis Aksalu.

Absolut Vodka on juba kümneid aastaid kuulunud maailma kõige silmapaistvamate kaubamärkide hulka ning 2007. aastal oli Absolut premium alkohoolsetest jookidest maailmas läbimüügilt neljandal kohal.

Püsivalt kõrge viina kvaliteedi hoidmiseks toodetakse Absoluti vaid ühes Rootsi tehases, kus iga päev villitakse umbes pool miljonit pudelit Absolut viina. Absoluti põhiväärtusteks on puhtus, lihtsus ja perfektsus.

“V&S toodete ülevõtmine Eestis ühtegi suuremat probleemi ei tekitanud, sest Pernod Ricard ja V&S Eesti kasutavad sama logistikaoperaatorit (Via 3L) ning ka kliendibaas oli valdavalt tuttav. Hetkel pole oodata ka muutusi toodete hinnapoliitikas,” lisas Rein Aksalu.

Lisaks Absolut Vodkale lisandusid Pernod Ricardi tooteportfelli tuntumatest Minttu, Heering, Xante ja Lapponia liköörid ning Gato Negro, Santa Helena ja Chill Out veinid.

1975. aastal Prantsusmaal loodud Pernod Ricard toodab ja müüb nii veine kui kangeid alkohoolseid jooke. Kontsern tegutseb kokku 80 riigis ja annab tööd ligi 20 000 inimesele. Pernod Ricard tuntumad kaubamärgid on Ballantine’s, Chivas Regal ja Jameson viskid, Martell konjak, Havana Club rumm, Beefeater džinn ja Mumm šampanja.