Tänaseks on see otsus juba kaasa toonud päris palju rahulolematuid hääli, mis kuuluvad nii laekuva maksuraha kasutamise osas eri meelt olevatele linlastele ja ka kohalikele ettevõtjatele.

Limonaadimaksuga loodetakse esimese aastaga linnakassasse tuua 91 miljonit dollarit lisaraha ning viie aasta perspektiivis peaks see summa kokku ulatuma juba 386 miljoni dollarini.

Osa kogutavast maksurahast läheb otse lasteaedade süsteemi parandamiseks ja parkide ning muude rekreatsioonialade uuendamiseks.

Samas läheb volikogu otsusega märkimisväärne osa limonaadimaksust linna üldkassasse, mis tähendab, et seda hakatakse kasutama vastavalt vajadusele ja linnavõimu äranägemise järgi. See aga nörritab paljusid linlasi, kes näeksid kogu limonaadimaksu sihtotstarbelist kasutamist elukeskkonna parandamiseks.

Ka kohalikud ettevõtjad on avaldanud limonaadimaksu suhtes pahameelt, kuna nende hinnangul vähendab see restoranide käivet ning kõrge suhkrusisaldusega jookide müüki. Ootuspäraselt tegid jõulist vastukampaaniat ka suured limonaaditootjad nagu Pepsi ja Coca-Cola.

Maksu hakatakse rakendama iga untsi (umbes 30 ml) magusa joogi kohta 1,5 senti. Seega hakkab limonaadimaksu kehtestamise järel tuleva aasta 1. jaanuaril klient maksma näiteks iga 0,35 liitrise joogipurgi eest 18 senti rohkem.

Maksumuudatus puudutab tuhandeid erinevaid jooke, mis sisaldavad suhkrut või kunstlikke magusaineid. Joogid, mis sisaldavad vähemalt 50 protsendi ulatuses mahla või piima, on uuest maksust vabastatud.