Piloodid aga on tõrksad vastu võtma tööd uues riiklikus lennufirmas selle personalimudeli, madala palga ja töötingimuste pärast, kirjutas ERRi uudisteportaal.

Üks põhjus on selles, et kui juba Estonian Airis oli pilootidel peal suur pinge, siis NAG-i ärimudel maksab neile veel vähem palka, märkis mullu novembris ERR Newsile Eesti Liinilendurite Assotsiatsioon (ELA).

Umbes 30 protsenti madalam sissetulek, mille piloodid peavad vastu võtma, kui tahavad töötada Tallinnast, tuleneb Nordic Aviationi sõnul turutingimustest ja sellest, et allhankefirma NCM lisab piloodite tööga seotud kuludele oma tasu.

Anonüümseks jäänud lennundustöötaja hinnangul kasutab NCM oma pakkumisega häbitult ära seda, et pilootide perekonnad ja elud on Eestis.

ELA esimehe Helen Reinholdi hinnangul võiks NAG koheselt kahekordistada lennutöötajate arvu, kui ta palkaks piloote otse, isegi praegustel tingimustel, mille dikteerib NCM.