Kokkuvõttes kasvas esimese poolaasta jooksul DFDS-i poolt opereeritavatel laevaliinidel nii liikuvate kaupade maht kui ka reisijate hulk võrreldes möödunud aasta sama ajaga ühe protsendipunkti võrra, mis kokkuvõttes tähendas 18 656 000 läbitud liinimeetrit ja enam kui 2 miljonit reisijat.

Teise kvartali tugevaimad majandusnäitajad tulenesid meretranspordi- ja logistikateenuste jätkuvast kasvust nii Lääne- kui ka Põhjamerel. DFDS-i müügitulu kasvas varasema aasta sama perioodiga võrreldes 2% ja kulumieelne kasum suurenes 20% võrra.

DFDS Eesti üksuse juhi Peeter Ojasaare sõnul andis Läänemere positiivsetele tulemustele oma panuse ka möödunud aasta oktoobris opereerima hakanud Hanko-Paldiski laevaliin.

"Esimese poolaasta tulemusi analüüsides näeme selgelt, et uuest laevaliinist on saanud DFDS-i laiaulatuslikule liinivõrgustikule tõhus täiendus, mis pakub klientidele regulaarset ro-ro ehk sõidukite veoks mõeldud laevaühendust Soome ja Kesk- ning Ida-Euroopa vaheliste kasvavate kaubavoogude transportimiseks," kirjeldas Ojasaar.

"Samuti näeme jätkuvat kaubamahtude kasvu Eesti-Rootsi koridoris, kus Paldiski-Kapellskär laevaliinist on saanud asendamatu Skandinaavia-suunaline püsiühendus paljudele meie klientidele just tänu laeva paindlikule ja mugavale liikumisgraafikule," lisas Ojasaar.

Sarnaselt möödunud aastaga ületasid DFDS-i esimese poolaasta tulemused ka seekord eelmise aasta sama perioodi majandusnäitajaid ning tähistasid kontsernis uut rekordit. Sellegi poolest jääb DFDS-i tuluprognoos 2017. aastaks esialgu samaks ehk 350-377 miljoni euro juurde eeldatava tegevuskasumi osas.

DFDS on Põhjamaade suurim meretranspordi- ja logistikaettevõte, mis opereerib 55 laevaga 25 liinil nii Lääne- kui ka Põhjamerel. DFDSi Eesti tütarfirma teenindab 7 väljumisega nädalas Paldiski-Kapellskär vahelist laevaliini parvlaevaga Liverpool Seaways ja 9 väljumisega nädalas Paldiski-Hanko vahelist laevaliini parvlaevaga Sailor.