Seni on Pohjola siinsel turul pakkunud liisingteenuseid, samuti kahjukindlustust läbi 1991. aastal asutatud kindlustusseltsi Seesam. Aastal 2010 registreeris Pohjola pank Eesti filiaali ning 2011. aastal alustas äriklientide teenindamist, teatas pank.

Pohjola pangandusoperatsioonide juhi Reima Rytsölä sõnul on Eesti tegemas finantskriisist väljumisel kiireid samme, siinse turu on muutnud atraktiivsemaks ka liitumine euroalaga.

“Usume kindlalt, et Eesti ettevõtete osatähtsus meie grupi klientide seas hakkab järjest kasvama,” ütles Rytsölä.
Tema sõnul võimaldab Tallinnas kontori avamine paremini teenindada Eestis tegutsevaid Soome ettevõtteid. Samuti suunab Pohjola oma tähelepanu siinsetele keskmistele ja suurtele ettevõtetele.

“Oma tugevustena näeme kliendikeskset lähenemist, paindlikkust ja kiirust. Meie jaoks tähendab pangandus pikaajalist suhet, kliendi äri põhjalikku tundmist ja tihedat koostööd,” selgitas Rytsölä Pohjola põhimõtteid.

Lähtuvalt Eesti turul saadavast kogemusest kavandab Pohjola kontorite avamist ka Lätis ja Leedus, seda kõige varem aasta pärast. Rytsölä sõnul on Pohjola eesmärk Baltimaades saavutada kasumlik kasv ja omandada siinsetel turgudel kindel positsioon.

“Finantssektoris on tihe konkurents, aga meie kasuks räägib lai teenuste valik, väga pikaajaline panganduskogemus ning kliendiga koos töötamise põhimõtted,” ütles Rytsölä.