Kampaania eesmärk oli teadvustada inimestele, et kiired ja mugavad Post24 pakiautomaadid on olemas ja lisada kindlustunnet kataloogikaubamajadest või veebipoodidest tellimisel valida just see soodne viis kauba kättetoimetamiseks. Mäng oli üles ehitatud nii, et võimalikult suur hulk kataloogikaubamajade kasutajatest saaksid Post24-st teada ning kõik võitjad prooviksid pakiautomaatide teenuse reaalselt järele, vahendas Best Marketing.

„Kampaania edu võtmekoht oli kindlasti mängulisus ehk gamification nagu seda ingliskeelses terminoloogias kutsutakse. Kuna võiduvõimalus oli kohene, seadis see korraldaja ette päris suure väljakutse. Nii tehniline rakendus, server kui klienditeenindus pidid sellega kindlasti hakkama saama. Kampaania lõpus osales mängus iga päev 15 000 - 20 000 inimest! Fänne liitus keskmiselt üle 10 000 nädalas, mis ületas ettevõtte ootusi,“ rääkis kampaania teostaja, Goal Marketingi juht Marko Saue.

Mäng oli üles ehitatud nii, et kolm nädalat järjest võitis igal tööpäeval 20 inimest 20 € väärtuses kataloogikaubamaja kinkekaardi. Lisaks osalesid kõik loosipileti leidnud inimesed kolmel esmaspäeval 300 € kinkekaardi loosis. Sellega läks Post24 teist teed kui Eestis üldiselt tavaks.