Ettevõte sulgeb poode ja vähendab piirkondade vahelisi uute toodete müügihindade vahe 10% kanti, ütles ettevõte strateegilise turunduse direktor Stefano Cantino.

Pradal oleks tarvis uut kasvuhoogu, kuna ettevõte teenis viie aasta väikseima kasumi. Kuigi kõik luksuskaupade ettevõtted kannatavad, on Itaalia ettevõte saanud nendest suurima löögi. Oma osa mängisid Hiinas kukkuv nõudlus, tugevam dollar ja Euroopas toimunud terrorirünnakud.

Analüüsifirma Sanford C: Bernsteini analüütikud kirjutasid, et osa süüst lasub liiga kallitel käekottidel ja ettevõtte aegluses internetti investeerimisel.

„Me töötame tõsiselt kõigi hinnaklasside täitmise nimel,“ ütles Cantino.

Prada plaanib tuua turule rohkem odavaid 1200-1400 eurosed käekotte. Cantino sõnul võib tuua tugeva nõudluse uudsus.

Prada suurendab internetis e-äri kategooriaid, eriti jalatsite osas ning laiendab sotsiaalmeedia tegevusi. Prada ei plaani müüa internetis rõivaid, eelistades otseseid kliendikontakte 618 poes.

„Ma ei salli sõna luksus,“ ütles ettevõtte nõukogu esimees Carlo Mazzi. „Meie tulevikustrateegia on raha eest väärtuse pakkumine.“