Kui võtta aluseks võimalik maksimaalne trahv ehk 10% autotootja 2013, 2014 ja 2015. aasta käibest, võib autotootjat tabada viie miljardi eurone trahvinõue.

Leht nägi Prantsusmaa konkurentsi-, tarbijaõiguste ja pettuste vältimise direktoraadi (DGCCRF) sellekohast dokumenti. See amet algatas PSA vastu 7. aprillil uurimise. Kahtlustatakse, et nii Volkswagen, Renault kui Fiat Chrysler nagu ka nende konkurendid näitavad diiselmootorite lämmastikoksiidi näite tegelikust madalamana.

Uurimise tulemusel avastati, et vähemalt 1 914 965 PSA Euro 5 diisel standardile vastama pidava sõiduki puhul on kasutatud petutarkvara näitude vähendamiseks. Volkswageni grupp patustas vaid 946 097 sõidukiga, mis tõid kaasa pettusega seotud 22,78 miljardi eurose käibe.

Prantsuse autotootja puhul tähendab see 33,86 miljardi eurost pettuse abil müüdud autode käivet.