Koos käibega on kasvanud ka kliendiostude arv, ületades möödunud aasta 10 kuud pea 600 tuhandega, teatas SOK Eesti.

Jätkuva kasvu peamiseks põhjuseks peab Prisma Peremarketi tegevdirektor Janne Lihavainen Prisma hinnapoliitikat, mis praeguses majandussituatsioonis uusi kliente toob.

„Majanduslanguse üks iseärasusi on see, et kliendid muutuvad nõudlikumaks ja jälgivad hoolsamalt hinna-kvaliteedi suhet,“ ütles Lihavainen.

„Kuigi Eesti jaekaubandus on statistikaameti andmetel viimastel kuudel langenud, oleme Prisma Peremarketiga suutnud madala hinnapoliitika ja hea teenindusega kasvatada nii oma käivet kui kliendiostude arvu. Arvestades, et Prisma kaupluste arv on möödunud aasta sama perioodiga jäänud samale tasemele, hindame 12% käibekasvu kasvu väga heaks tulemuseks.“

Statistikaameti andmetel langes Eesti jaeturg septembris püsivhindades 8%, augustis 6% ning juulis 3%.

Prisma Peremarketi käibekasvu üks peamisi põhjusi on kliendiostude arvu kasvamine 7,2 % võrra. Käesoleva aasta 10 kuu jooksul on sooritatud Prismades pea 600 000 ostu rohkem kui möödunud aasta 10 kuu jooksul.

Keskmisele ostule kulutatav summa on aasta jooksul kasvanud 3,9%. Samas on keskmisele ostule kulutatava summa kasv peatunud käesoleval sügisel.

„Kui vaadata toodete läbimüüke on ilmselge, et kliendid jälgivad toodete hindu varasemast hoolsamalt. Oleme oma põhitoiduainete hinda eelmise aasta sama perioodiga võrreldes langetanud, samal ajal aga pööranud jätkuvalt palju tähelepanu meie teenindustaseme hoidmisele ja sortimendi arendamisele,“ ütles Lihavainen

Oktoobrikuu kõige suurema käibekasvu tegi kolinud Rocca al Mare Prisma, läbi garderoobi-, vabaaja- ja kodukaupade läbimüügi hüppelise tõusu.

Prisma Peremarketi eesmärk on pakkuda tarbijatele püsivalt turu kõige soodsamat ostukorvi, head teenindust ja laia ning kvaliteetset kaubavalikut. Kõige odavama hinna tagamiseks võrreldakse tarbijate keskmisesse ostukorvi kuuluvate toodete turu keskmist hinda Prisma hinnatasemega igapäevaselt. Lisaks soodsale hinnatasemele maksab Prisma Peremarket Säästukaardi omanikele ostusummalt kaks korda aastast boonuseid.

Prisma on Põhjamaade juurtega SOK-le kuuluv kaubanduskett, mis tegutseb Soome, Eesti, Läti ja Venemaa turgudel. Prisma on üks stabiilsemaid Eesti turul tegutsenud hüpermarketeid, alustades tegevust 2000. aastal. Prisma Peremarket annab Eestis tööd ligi 700le inimesele.

Eestis tegutsevad SOK tütarettevõtetena AS Prisma Peremarket ja AS Sokotel, mis tegutseb Sokos Hotel Viru kaubamärgi all. Lisaks Soomele ja Eestile tegutseb kontsern ka Lätis, Leedus ja Venemaal.

Koos Soome tarbijateühistutega moodustab SOK S-Grupi. Rahvusvahelise S-Grupi tegevusvaldkondadeks on toidukaubandus, bensiini- ja teenindusjaamad, kaubamajad, hotellindus, autode ja autokaupade müük ning aiandus- ja põllumajandustooted. Tuntumatest brändidest kuuluvad S-Grupile Prisma, Sokos Hotel, S-Market, Alepa, Sale, ABC!, Sokos, Holiday Club ja Agrimarket.