„Tegu on uue ajajärguga Eesti jaekaubandusmaatikul,“ sõnas AS-i Prisma Peremarket tegevdirektor Janne Lihavainen.

„Tegu on esimese Eesti hüpermarketiga, mille suurus ja sortimendi mitmekesisus on võrreldav maailma suurimate hüpermarketite kettide poolt pakutavaga.“

Uue Prisma pindala on 12 000 ruutmeetrit. Tegu on uue kontseptsiooniga suurpoega, kus lisaks tavapärasele hüpermarketi valikule pakutakse rohkem tuntud brändide tooteid, koduelektroonikat, sporditarbeid, kodukaupa, rõivaid, mänguasju, ehitustööriistu ja palju muud.
„Pakume oma külastajatele endiselt parimat hinna-kvaliteedi suhet, head teenindust ja Säästukaardi boonuseid,“ lubab Rocca al Mare Prisma juhataja Marge Lasn.
Prisma Peremarketi eesmärk on pakkuda tarbijatele püsivalt turu kõige soodsamat ostukorvi, head teenindust ja laia ning kvaliteetset kaubavalikut. Kõige odavama hinna tagamiseks võrreldakse tarbijate keskmisesse ostukorvi kuuluvate toodete turu keskmist hinda Prisma hinnatasemega igapäevaselt.

Prisma on Põhjamaade juurtega SOK-le kuuluv kaubanduskett, mis tegutseb Soome, Eesti, Läti ja Venemaa turgudel. Prisma on üks stabiilsemaid Eesti turul tegutsenud hüpermarketeid, alustades tegevust 2000. aastal. Prisma Peremarket annab Eestis tööd enam kui 800le inimesele.

Eestis tegutsevad SOK tütarettevõtetena AS Prisma Peremarket ja AS Sokotel, mis tegutseb Sokos Hotel Viru kaubamärgi all. Lisaks Soomele ja Eestile tegutseb kontsern ka Lätis, Leedus ja Venemaal.

Koos Soome tarbijateühistutega moodustab SOK S-Grupi. Rahvusvahelise S-Grupi tegevusvaldkondadeks on toidukaubandus, bensiini- ja teenindusjaamad, kaubamajad, hotellindus, autode ja autokaupade müük ning aiandus- ja põllumajandustooted. Tuntumatest brändidest kuuluvad S-Grupile Prisma, Sokos Hotel, S-Market, Alepa, Sale, ABC!, Sokos, Holiday Club ja Agrimarket.