Prisma hakkab oma uuel kodulehel jagama infot tuhandete toodete kohta
Prisma Peremarket hakkab jagama tooteinfot reklaamkataloogide asemel oma kodulehel, kus näidatakse püsivalt pea 4000 toodet. Uus kodulehekülg on valminud koostöös ADM Interactiviga. Muuhulgas hakkab kodulehel ilmuma regulaarselt ka suuremate jaekettide hinnavõrdlus, mida koostatakse kaupluste ostutšekkide põhjal.
„Tänapäeval otsitakse vajalikku infot kaupade kohta reklaambrošüüride asemel internetist“ ütles Prisma Peremarketi veebilahenduste juht Reigo Rahumäe poe teates.
„Kui hetkel on võimalik leida meie kodulehelt pea 4000 erinevat toodet, siis eesmärgiks on kodulehel olevate toodete arvu järk-järgult suurendada ja kasvatada kodulehel olevate toodete arv paarikümne tuhandeni.“
Uuel lehel on võimalik koostada elektroonilist ostunimekirja, mis asetab tooted samasse järjekorda kui on toodete paigutus külastatavas kaupluses ning kõiki lehel olevaid tooteid on klientidel võimalik kommenteerida.
Prisma hakkab tegema ka regulaarselt oma kodulehel suuremate jaekettide hinnavõrdluseid, mida koostatakse sama kuupäeva ostutšekkide põhjal võrreldavatele toodetele.