„Meie tulemused näitavad, et oleme valinud õige strateegia,“ ütles Prisma Peremarketi tegevjuht Janne Lihavainen ettevõtte teates.

„Meie selle aasta eesmärk on saada hinnaliidri positsioon Eesti jaekaubandusturul. Eelmise aasta head tulemused annavad meile piisava aluse madala hinna hoidmiseks, ilma et peaksime vähendama oma kaubavalikut või tegema järeleandmisi kvaliteedis.“

Vastavalt Statistikaameti andmetele kujunes eelmise aasta Eesti jaekaubandusettevõtete jaemüügi kasvuks 20%.

„Prisma Peremarketi efektiivsus väga kõrge,“ lisas Lihavainen. „Efektiivsus ei seisne aga meie jaoks mitte töötajates viimase välja pigistamises, vaid mõtteviisis kuidas luua töötajatele tingimused töö hõlbustamiseks. Head tulemused efektiivsuses annavad meile omakorda võimaluse hoida hinnataset madalal, tegemata samas järeleandmisi Prisma Peremarketi kvaliteeditasemes.“

Prisma alustas Eestis tegevust 2000. aastal. Tänaseks tegutseb Tallinnas 5 Prismat. Peremarketi toidukaupade sortimendis on 10 000-14 000 artiklit, kogu tootevalikus 60 000 artiklit.

Kogu SOK Baltikumi jaemüük 2007. aastal oli 2 939 miljonit krooni. Kogu S-Grupi jaemüük ulatus möödunud aastal 152 977 miljardi kroonini.

Prisma on Põhjamaade juurtega SOK-le kuuluv kaubanduskett, mis tegutseb nii Soome, Eesti kui Läti turgudel. Eestis tegutseb Prisma Peremarket alates 2000. aastast. Prisma Peremarket annab Eestis tööd ligi 700le inimesele.

Eestis tegutsevad SOK tütarettevõtetena AS Prisma Peremarket ja AS Sokotel, mis tegutseb Sokos Hotel Viru kaubamärgi all. Lisaks Soomele ja Eestile tegutseb kontsern ka Lätis, Leedus ja Venemaal.

Koos Soome tarbijateühistutega moodustab SOK S-Grupi. Rahvusvahelise S-Grupi tegevusvaldkondadeks on toidukaubandus, bensiini- ja teenindusjaamad, kaubamajad, hotellindus, autode ja autokaupade müük ning aiandus- ja põllumajandustooted. Tuntumatest brändidest kuuluvad S-Grupile Prisma, Sokos Hotel, S-Market, Alepa, Sale, ABC!, Sokos, Holiday Club ja Agrimarket.

S-Grupp hõlmab 22 piirkondlikku ühistut ning annab tööd 36 000 inimesele.