Prisma Peremarketi tegevjuht Janne Lihavainen peab uue supermarketite keti tugevuseks soodsat hinnataset koos hea teeninduse ja laia kaubavalikuga, teatas ettevõte.

„Oleme võtnud vastu otsuse siseneda Eesti supermarketite turule. Paralleelselt Prisma hüpermarketile sobivate pindade otsingutega Eesti suuremates linnades oleme alustanud kuni 10 000 elanikuga linnades oma supermarketitele sobivate asupaikade otsinguid. Lisaks võimaldavad supermarketid paindlikku laienemist Tallinna nendesse piirkondadesse, kus me ei ole täna Prisma hüpermarketitega,“ ütles Lihavainen.

“Vaadates tänaseid turu arenguid ning tarbijate ootusi, on soodsa hinna ja hea kvaliteeditasemega supermarketi ketile Eesti turul kindlasti ruumi,“ sõnas Lihavainen. Prisma Peremarketi emafirma SOK kontseptisooni kohaselt peavad kontserni hüper- kui supermarketid olema turul omas kategoorias kõige soodsamad.

Uus supermarketite kett hakkab kandma S-Marketi nime.

Võrreldes hüpermarketiga on supermarketid oma pindalalt väiksemad ning nendes müüdava tarbekauba osakaal on väiksem kui hüpermarketites.

Võrreldes hüpermarketitega paiknevad supermarketid tarbijate kodudele lähemal ning ka väiksemates asulates.
„Kui standardite kohaselt jääb ühe supermarketi suurus vahemikku 300-2500 m², siis plaanime oma uued supermarketid rajada pindadele 1500-3000 m², mis ületab turu keskmist ja võimaldab pakkuda laiemat tootevalikut ja rohkem avarust liikumiseks,“ lisas Lihavainen.

Prisma on Põhjamaade juurtega SOK-le kuuluv kaubanduskett, mis tegutseb Soome, Eesti, Läti ja Venemaa turgudel. Prisma, mis annab Eestis tööd ligi 700-le inimesele, alustas Eesti turul tegutsemist 2000. aastal.

Koos Soome tarbijateühistutega moodustab SOK rahvusvahelise S-Grupi, mille tegevusvaldkondadeks on toidukaubandus, bensiini- ja teenindusjaamad, kaubamajad, hotellindus, autode ja autokaupade müük ning aiandus- ja põllumajandustooted.

Eestis tegutsevad SOK tütarettevõtetena AS Prisma Peremarket ja AS Sokotel, mis tegutseb Sokos Hotel Viru kaubamärgi all. Lisaks Soomele ja Eestile, tegutseb kontsern ka Lätis, Leedus ja Venemaal.
Tuntumatest brändidest kuuluvad S-Grupile Prisma, Sokos Hotel, S-Market, Alepa, Sale, ABC!, Sokos, Holiday Club ja Agrimarket.