NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
13.09.2017 08:42
Nii kahju et keegi ei taha 500 euro eest orjatööle tulla.
Pange kinni; garanteerin et ühiskondlikku kriisi sellest ei tule.
Kui ettevõtjal puudub äriplaan elamisväärsete palkade maksmiseks.
    Näita vanemaid (8) Laadin kommentaare...
    13.09.2017 10:47
    Tegelikult pole Eestis mingit tööjõu probleemi. Probleem on hoopis liiga suures ametnike ja bürokraatide armees. Koondage neist 70% ja saate puuduvad töökäed, lisaks eelarve koormus väheneb ning seetõttu pole vaja enam iga poole aasta tagant makse tõsta. Väiksemad maksud, aga omakorda elavdavad majandust.
    13.09.2017 11:33
    Kui palk on 2kilo kätte siis ei oleks vast tööjõuga probleeme ja seda igas valdkonnas.
    Kui äri skeem ei kannata seda 2kilo maksmist siis rabelgu omanik ise või pangu äri kinni. See R kioski nutulaul et on keelenõuded see on jama , ehk hea oleks kasutada neegrist tudengit nn. orjatööjõuna, madala palga eest! Häbi R kioskile sellise jama ajamise eest! Selle asemel võiks näidata teistele midagi uut lähenemist kus inimesed teenivad rohkem ja omanik saab ka tulu.
    Laskem see EV ametnike armee vabaks, 50% kõikidest valgekraedest. Sealt on seda tööjõudu küllaga võtta.
    Mida arvate kui poes kassapidaja kes teeb ikkagi rasket igapäevast tööd saaks 2-3 kilo puhtalt kätte ? Jootraha nagu enam ei jätakski , võib olla annab seda hoopis kassamutt meile ? Eelarvamuste raskuskoht oleks nihutatud.
    Mulle selline asi meeldiks , oleks midagigi siin EV paigas.
    Nii et kallid palgamaksjad - mõelge enne kui töökoha loote ja palka tahate maksma hakata , kas ise teeksite sellist tööd sellise palga eest ?
    13.09.2017 13:33
    Kas juhtkond töötab ka töötasu eest 4€ tund nagu tavatöötajad?
13.09.2017 08:47
järjekordne äri, mis peab kinni minema .... ei saa tahta , et keegi loll möllab seal 500-600 euriku eest kuus.
13.09.2017 08:56
Tunnen mõnda müüjat, kes selles firmas töötavad.Saavad üliväikest 500 euro ringis palka ka tööd on nii,et tapab.Orjapidamine Eestis!
Muidugi peab juhtkond ka leti taha minema kui kontoris eksisteerida tahab.
R -kioski hinnad on sellised,et kirves selga!Ajalehed ,loterii piletid ja sigaretid on sama hinnaga kui mujal.Miks neid nii odavalt müüte?
Keevitatage hinda juurde!
Müüjad põgenevad uppuvalt laevalt.
13.09.2017 08:56
Kui putka töötajale makstaks samuti juhtkonna palga järgi, ei mahuks tööjõud sinna äragi.
Odava tööjõu aeg on läbi, sest odav tööjõud ei ela selle palgaga ära.
Nii lihtne see ongi.
Iseseisvusaja algul oli vanemal põlvkonnal veel reserve, millega puudujääki katta. Nüüd pole reserve ega taha noorem põlvkond end lootusetusse olukorda matta.
Inimese elueesmärk ei saa olla eneseohverdus kellegi kasumi nimel.
Tööandjad on samuti turul ja sellega tuleb neil ära harjuda.
13.09.2017 08:57
Kas juhtkond teenib müügipäeva eest juhtkonna palka või müüja palka?
13.09.2017 08:58
no lasnamäe r-kioskis on üks kräsupea-pruunlane kes riigikeelt ei mõista
13.09.2017 09:00
keegi artiklit lugeda ei viitsi? Jutu mõte on hoopis milleski muus, kui palganumbris. Ja selles mõttes on nende ettevõtmine õigustatud.
    13.09.2017 09:21
    kus see õigustus on .... kõik kes räägivad tööjõu puudusest mingu oma kappi tagasi. olgu ta ehitaja või teenindaja. ehituse lasevad poliitikud nagunii varsti täiskäigult vastu seina nagu kangelased ansip ja ligi tegid omal ajal.
    Seega kui äriidee pole jätkusuutlik pole seda vaja.
    13.09.2017 11:06
    Jutu mõte on jah justkui tööjõukriisile tähelepanu juhtimine. Osaliselt on see kriis põhjustatud madalast palgast. Kas sa tead kui palju on kioskimüüja tunnitasu? Selleks et saada veidi suuremat palka, tuleb teha palju ületunde. Ületundide eest tuleb tunnitasu korrutada 1,5ga, mida ükski tööandja väga teha ei soovi. Võetakse tööle inimesi, kes käivad tööl osalise tööajaga pisikese tunnitasu eest. Selline variant sobib kas pensionärile pensioni lisaks või tudengile taskurahaks. Aga ka nemad ei püsi sellises ametis kaua, ikka soovitakse enamat. Ongi tööjõukriis! Selliseid töötajaid, kes on nõus töötama täiskoormusega ja miinimumpalga eest, on vist tõesti vähe. Ok, utreerisin pisut, aga siiski mõtleks, miks teenindavatest töötajatest kogu aeg puudus on? Miks mõnes firmas tööjõud kogu aeg vahetub? Ja huvitav oleks teada, kui nüüd keeleprobleem välja jätta, kui palju nn võõrtöötajatele palka pakutakse? R-Kioski juhtkond võiks seda ka valgustada.
    13.09.2017 11:20
    Kui rahvastik väheneb, siis pole neid putkasid ka nii palju tarvis. Igasugu supermarketeid kerkib nagu seeni pärast vihma, kellel neid vaja on? Riigi prioriteet ei peaks siiski olema ärikate rikastamine, vaid ühiskonna tasakaalustatud areng. Rääkimata sellest, et hõre asustus on tänapäeval tohutu pluss elukeskkonnale ja suur eelis, kui osata seda õigesti ära kasutada. Kõik need ärikad oma odavate orjade puudusega koligu näiteks Bangladeshi ja jäägugi sinna.
13.09.2017 09:00
Sellise tunnitasuga tiksumise eest ei roni reaalsete ametiühingutega riikides isegi ahvid puu otast alla.
13.09.2017 09:01
ei ole vaja meile neid umbkeelseid slaavlasi ja muid endisi vennasrahvaid, veel vähem neegreid ja moslemeid siia miinimumpalga eest teenindajaks. tööandja jaoks lahendab see ajutiselt probleemi, ühiskonnale toob aga neid kuhjaga juurde. kümned tuhanded eestlased on siinse kehva palga pärast välismaale läinud, üsna varsti tunneb ka võõrtööjõud omal nahal, et selle rahaga siin elada ei saa. on neid poode siis tõesti nii palju vaja? ei ole. leidke mõni parem äriidee. ja laske välismaale läinutel tagasi tulla.
    13.09.2017 10:04
    Jah, enne minnakse soome ja rootsi, eestisse ei tule keegi. Siin hinnad sama kallid kui Hollandis, aga palgad mitu korda madalamad. Kus on normaalsus? Holland on sama väike riik kui eesti, aga ettevõtjad saavad aru töötajate vajalikkusest.
    13.09.2017 12:45
    Ainus põhjus, miks venekeelne inimene täna taotleb EV kodakondsust, on selleks, et minna välismaale tööle ilma tööloa jamata. Kuni hinnad/palgad suhe ei muutu, lähevad kõik siit marjamaale teistesse riikidesse, olgu nad valged, pruunid või sinised.
13.09.2017 09:02
rohkem kasutada osalist tööaega kõikides ametites, kus vähegi võimalik. täna paljud emapuhkuse lõpus olevad naised ei soovi tööle naasta täistöökohaga, kuid osalist tööaega pakutakse vähe ja kui siis öisel ajal hotelli respas või statoilis.
13.09.2017 09:06
Juhi palga eest leiaks kindlasti kioskisse töötajaid.
13.09.2017 09:08
Ma olen maailma näinud ja nii valivad kui eesti tööandjad pole ma mujal kohanud.
    13.09.2017 09:47
    Olen Soomes tööl-juba 9-s aasta jookseb. Tahtsin Eestisse naasta, läksin töövestlusele ja seal öeldi otse välja, et Soomest tulnud inimesi nad tööle võtta ei taha kuna need pidavat "liiga pretensioonikad" olema. Et kui miinimumpalga eest 24/7 pole nõus tööd tegema siis kohe liiga pretensioonikas?!
    13.09.2017 12:05
    Kui sina ei lase endale pähe istuda ja julged midagi öelda, siis kas vallandatakse või lihtsalt situtakse veel hullemini pähe.
    Näide, Warren OÜ
13.09.2017 09:11
Olen nõus panustama poole kohaga ettevõtjate raske olukorra leevendamiseks. Kahjuks CV-d on seni visatud prügikasti.
13.09.2017 09:13
Õige, putka kinni kui ei ei suuda isegi töötajaid palgata.
Tõstku palka, et töötaja saaks 1000 euri puhtalt kätte palgapäeval ja kohe on olemas inimesi, keda palgata. Linnast eemal elab inimesi küll ja küll kes nõus töötama, kuid 500 eurise palga eest ei ole mõtet käia, kui tööl käimis kulud suuremad on...
13.09.2017 09:14
et tööandja julgeb tulla veel ajakirjandusse kurtma selle üle et neil pole tööjõudu. No ei pea meie teile ütlema, et selle ainsaks põhjuseks on väike palk ja ettevõte tahab teenida kasumit eelkõige odava tööjõu arvelt. Minu karm arvamus on........R-Kiosk pangu oma putkad kinni ja kadugu siit turult kui ei suuda muudmoodi oma tulusid kasvatada kui ainult odava tööjõu arvelt. Ma pole kunagi lugu pidanud neist ettevõtjatest, kes ei hinda oma töötajate panust. Kas keegi teist kujutab üldse ette, mida tähendab 12 tundi jutti mingis putkas viibida, ilma et sa saaks isegi korraliku lõunat pidada ja WC pead ka ise otsima, kuhu minna saad. Ma olen alati mõelnud nende inimeste peale, kes sellistes tingimustes peavad sandisentide eest omale elatist teenima. See on alandav.
13.09.2017 09:17
Muide R-Kioskis on väga normaalne palk, tingimused ja ka sinuga kui töötajaga arvestatakse koguaeg.
13.09.2017 09:18
Kas on tõesti kriis ? Kui palju on vabu töökohti ja kui palju on töötuid ?
pigem on probleem selles ,et palk ja kohustused ei lange kuidagi moodi kokku !
13.09.2017 09:21
... ei ole see äriplaan jätkusuutlik, kui ei ole võimalik töötajatele palka maksta.
Seaduslandlust võiks muidugi muuta, et osalise tööajaga töötamine lihtsamaks teha, aga "keeleoskuse ranged piirangud" peavad jääma!
13.09.2017 09:35
Mingit tööjõu kriisi ei ole sellise ameti puhul ,vaid on liiga madalad palgad.
Müüjaks võib hakata pea iga inimene.
Kriis on siis kui haiglas ei ole näiteks kirurgi.
13.09.2017 09:45
Lubati juhi kohta aga maandud tagasi kioskis.
1 2
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega