“Kavandatava jaama formaadiks on Eesti oludele ja kohaliku publiku maitsele kohaldatud versioon AC ehk Adult Contemporary formaadist, mis kujunes välja 1970. aastate lõpus USA-s,” rääkis BNS-ile Sky Media peadirektor Ilmar Kompus.

Ülipopulaarsel AC-formaadil on Kompuse sõnul rohkesti erinevaid alamformaate. “Eestis on seni katsetatud põhiliselt erinevaid hübriide AC-st ja teistest formaatidest, päris puhtakujulist nimetatud formaadis raadiojaama Eestis seni ei ole,” selgitas ta.

Muusikavalikus domineerib uues raadios Kompuse sõnul nüüdisaegne ja viimase paarikümne aasta jooksul toodetud muusika, mis vastab täiskasvanute muusikamaitsele, sellele lisaks ka tuntud muusikapalad 1970. aastatest alates. “Rohkesti mängitakse kergemat rokki ning puuduvad erinevad äärmuslikud muusikastiilid ehk hip-hop, räpp, heavy metal ja teismelistele suunatud tantsumuusika,” rääkis ta. “Lisaks välismaisele toodangule mängitakse küllalt palju ka Eesti päritolu muusikat.”

Tähtis osa on Raadio 3-s ka interaktiivsel suhtlemisel raadiokuulajatega. “Saatejuhtide poolt tõstatatud päevakajalistel teemadel on kuulajatel võimalus avaldada oma arvamust erinevates küsimustes,” selgitas Kompus.

Uudised on eetris igal täistunnil ning uudiste maht ei ole erinevalt niinimetatud hitiraadiotest ajaliselt piiratud, vaid sõltub puhtalt värske informatsiooni hulgast. Tipptundidel on eetris ka liiklusinfo ning vajadusel antakse seda operatiivselt ka muudel kellaaegadel, rääkis Kompus.

23. juunil alustava Raadio 3 sihtgrupp on täiskasvanud ehk 30.-50-aastased aktiivsed eesti keelt kõnelevad raadiokuulajad. “Sihtrühma suurus on Eestis umbes 400 000, neist Tallinnas ja Harjumaal 150 000,” märkis Kompus.