„Probleem on tingitud sellest, et mitme Elioni kliendi arvutid on sattunud korraga rämpsposti löögi alla,“ kirjeldas Elioni avalike suhete juht Lilian Viirma probleemi tagamaid Päevaleht Online’ile.

„Palju on sisse tulnud rämpskirju, mida on vaja turvalisuse tagamiseks filtreerida ning seetõttu on osad meilid serveris kinni ning see on omakorda tekitanud meiliserveri ülekoormuse.“

Sellistes mõõtmetes rämpspostist tuleneva probleemiga puututakse Viirma sõnul Elionis kokku esmakordselt ning sellest kogemusest nähtub selgesti, kui oluline on viirusetõrje tarkvara kasutamine kodu- ja/või tööarvutites.

„Tahaksin rõhutada, et meilid jõuavad saajateni tänase päeva jooksul, kuid hilinemisega,“ lisas ta.

„Probleem puudutab kõiki neid kliente, kelle outgoing maili server on Outlook Express’is või mõnes muus meilihaldusprogrammis mail.neti.ee.“

Elion vabandab kõikide oma klientide eest, kelle mailid rämpsposti üleküllusest tingituna hilinevad.

Viirma sõnul oli kella 14.00 olukord juba stabiliseerunud.

„Lõplik lahendus leitakse probleemile kella 17.00 paiku,“ lubas ta.