Rängad maksutõusud ohustavad 84 000 töökohta
Kaubavedu raudteel on langenud kaheksa aastaga kolm korda ning olukord ei näi paranevat, sest äkiliste maksutõusude tõttu on Eestist kujunenud kõige kallim kaubatranspordi koridor kogu piirkonnas, leiab Logistika ja Transiidi Assotsiatsiooni juhatuse esimees Andres Valgerist Äripäevas.
Riigi iga järjekordne aktsiisimuudatus või muu ettevõtja seisukohast maksukeskkonda halvendav samm meenutab Valgeristi sõnul n-ö salaamitaktikat – võetakse viil viilu haaval vorsti otsast tükikesi, kuni avastatakse, et vorst on otsas ning pole midagi enam lõigata.
Viimane kütuseaktsiisi muudatus lööb valusalt juba oluliselt rohkem inimesi kui senised logistikasektori konkurentsivõimet halvendanud maksusammud. " Rängad maksutõusud on seadnud ohtu 84 000 töötajat hõlmava logistika- ja transiidisektori edasise tuleviku, mis ei tulene enam ainult naaberriikide transpordipoliitikatest, vaid Eesti enda suutmatusest näha suuremat pilti," kinnitab ta.
Loe pikemalt Äripäevast.