Skinest Raili juhatuse liikme Roman Zahharovi sõnul toovad Anglo Belgian Corporationi pikaajaline kogemus ja väärtuslikud teadmised diiselmootorite tootmises Skinest Raili tütreettevõttele, Daugavpilsi veduriremonditehasele suurt kasu vedurite remondi ja moderniseerimisega seotud projektide elluviimisel. Zahharov täpsustas, et koostööleping Anglo Belgian Corporation'ga näeb ette 40 diiselmootori ostu 20-ne veduri moderniseerimiseks.

Lisaks sellele allkirjastasid Berliinis Skinest Rail ja Euroopa vedurite tootmise liider, saksa ettevõte Vossloh Locomotives GmbH esimese vastuvõtuakti kolmest ostetud G6 tüüpi veduri kohta.
Koostöölepe saksa firmaga näeb ette G6 tüüpi vedurite hanke Skinest Railile koostöös Lõuna- ja Lääne Euroopa finantsinstitutsioonidega.

«Esimene kolmest veduritest sai selle kuu alguses kõik vajalikud sertifikaadid ja hakkab tööle juba oktoobris. Tegemist on kõige kaasaegsema veduriga, mida on üldse kunagi kasutatud Aadria mere regioonis. Lisaks kõrgtehnoloogilistele võimalustele ning kütusekulu vähendamisele, mis tõstab oluliselt teeninduse kvaliteedi, täidetakse täielikult Euroopa Liidus kehtivaid rangeid heitmetealaseid nõudeid," ütles Skinest Adriatic tegevdirektor Vedran Perovic.