„Samuti jätkame Tallinna-Narva maantee rekonstrueerimist ja riigi kruusateedele tolmuvaba katte ehitamist,” lausus partei juhatuse liige Valdo Randpere.

Kui ühelt poolt lubatakse ehitada Saaremaale viiv sild, siis Hiiumaaga ühenduse pidamiseks tahab järjekordset valimisvõitu nooliv Reformierakond vähemasti sõnade tasemel murda Vjatšeslav Leedo monopoli ja ehitada Rohuküla-Heltermaa liinile sobivad laevad riikliku tellimusega.  

Seda, kust suurteks transpordiinvesteeringuteks vahendeid saadakse, erakond selgelt esile ei too. Küll aga lubab Reformierakond, et sõiduautosid pole kavas maksustada ja ühtlasi kavatsetakse asendada raskeveokimaks maanteetasuga, mida hakataks võtma nii Eesti kui ka välismaa raskeveokitelt.

Kõrgelennulised plaanid on Reformierakonnal ka õhutranspordis: lähimaks sihiks on seatud Tallinna ühendus kõigi Euroopa ärikeskustega. Kaugemas plaanis peaks aga Tallinnast saama „Põhja-Euroopa Aasia-suunaliste lendude keskus”.