“Kui hange välja kuulutatakse, tuleb see ka lõpuni viia,” ütles Tallinna Prügila AS-i juhatuse liige Raivo Uukkivi ja lisas, et viisakas oleks konkursi nurjumisest kõiki teavitada.

Uukkivi on kuulnud, et Rehviliit püüdis ise Keskkonnainvesteeringute Keskuse (KIK) kaudu leida raha rehvide purustamise seadmete muretsemiseks ning käivitada rehvide utiliseerimine.

KIK-i jäätmekäitluse programmi koordinaator Marika Siht kinnitas, et Rehviliit esitas taotluse 15,5 miljoni krooni saamiseks. Selle raha eest sooviti muretseda nii rehvide jäme- kui ka peenpurustaja ja neid ühendav transpordiliin.

“Tavajäätmete käitlemist toetab KIK käesoleval aastal ligi 26 miljoni krooniga. Sellest summast 15,5 miljonit krooni Rehviliidule ei ole kuidagi võimalik anda, siis ei saaks teised taotlejad praktiliselt midagi,” lisas Siht.

“EMEX oli pakkumises nõus ise 4–5 miljonit krooni investeerima, et osta vajalikud seadmed,” ütles AS-i Emex juhatuse esimees Ilmar Jõgi.

Alates 16. juulist 2006 ei tohi enam ladestada ka purustatud rehve.

“Otsime praegu parimat lahendust, mis tähendab kõige kliendisõbralikumat nii tootjatele kui ka tarbijatele,” ütles MTÜ Rehviliit juhatuse liige Urmas Nikolai.

Rehviliidu korraldatud konkursile esitas pakkumise 14 ettevõtet.