Agentuur märgib, et turniir kestab vaid kuu aega ning arvestades Venemaa majanduse suurust, on jalgpallivõistluse positiivne mõju piiratud ja lühiajaline.

Peamiste turniirist kasusaajatena toob agentuur välja Moskva lennujaamad. Ajutiselt, kuid märkimisväärselt võivad suureneda ka toidukaupade jaemüüjate, hotellide, telekommunikatsiooniäride ning transpordiettevõtete tulud.

Teistele äridele märgatavat mõju ei ole. Näiteks pankade täiendavad tulud ei ületa tõenäoliselt 1% sektori selle aasta kogukasumist.

Moody’se hinnangul moodustasid jalgpalli MMi ettevalmistusega seotud investeeringu vaid 1% üldistest investeeringutest. Tõenäoliselt jääb Jalgpalli MMi mõju Venemaa majandusele tagasihoidlikumaks kui 2014. aasta Sotši olümpiamängudel.