Reklaamiketi J. Walter Thompson uus nimi on JWT
?Innovatiivne mõtteviis, mille võtab kasutusele JWT, on tänapäeva pidevalt muutuvas maailmas edukaks toimetulekuks hädavalik,? lausus SAN Tallinn OÜ juhataja Heiki Penu. ?Uus ärifilosoofia on jõudmas ka Eestisse. Oma eesmärke ja arusaamu tuleb teatud aja tagant korrigeerida, sest siis suudame me klientidele pakkuda lahendusi, mis toimivad just siin ja täna. Peagi saavad sellest osa ka keti Eesti kliendid, kes on juba kuulnud JWT muutustest ning ootavad kahtlemata uusi lähenemisi. Kuigi väliselt võivad mõned asjad ka kauem aega võtta, oleme sisemiselt juba valmis.?
JWT on üks maailma vanimaid reklaamikette, mis on asutatud üle 140-ne aasta tagasi. JWT-l on 85 riigis üle 300 esinduse. Keti rahvusvaheliselt suuremateks klientideks on Diageo, Ford, Heineken, Kellogg?s, Kraft Foods, Mazda, Merrill Lynch, Nestlé, Rolex, Shell, Vodafone, Unilever, Schick-Wilkinson Sword. JWT omakorda kuulub maailma suurimasse turunduskommunikatsiooni ettevõtete gruppi WPP, millesse kuulub lisaks reklaamiagentuuridele meediafirmad MindShare (Eestis MediaBridge) ja Mediaedge:cia (Eestis Media House) ning PR firma Hill & Knowlton.
SAN Tallinn OÜ on asutatud 1999. aastal ja kuulub Baltimaade ettevõtete gruppi SAN, kuhu lisaks reklaamiagentuuridele kuulub ka meediafirma MediaBridge. SAN esindab Balti riikides rahvusvahelist reklaamiketti JWT. Agentuuri klientide hulka kuuluvad Schick, ravimifirmad Pfizer H.C.P. Corporation Eesti AS, Hoffmann ? La Roche Ltd. Eesti filiaal ning kodukeemiakontsern Reckitt Benckiser.