Renault ja Nissan’i elektriautod on ettevõtte teatel läbinud null-emissiooniga umbes 841 miljonit kilomeetrit, kokku on hoitud 53 miljonit liitrit õli ning õhku on 124 miljoni kg CO2 võrra puhtam.

„Kätte on jõudnud elektriautode aeg,“ ütles Renault-Nissani Alliance juhatuse esimees ja tegevdirektor Carlos Ghosn. „Loodame, et nõudlus suureneb, kuna laadimispunktide infrastruktuur pidevalt areneb ning pikemas perspektiivis pühendume sajaprotsendiliselt elektriautode tehnoloogiale.“

Rohkem kui 71 000 inimest üle maailma on ostnud Nissan LEAF’i, mis võitis Aasta Auto 2011, Euroopa Aasta Auto 2011 ja Jaapani Aasta Auto 2011-2012 tiitlid.

Enamus ostjaid ütlevad, et LEAF, mis ei kasuta üldse fossiilset kütust, on välja vahetanud nende tavapärase auto igapäevasõitudeks kasutamisel.

Kõige suuremad Nissan LEAF’i turud on Ameerika Ühendriigid umbes 30 000 autoga, Jaapan 28 000 autoga ja Euroopa 12 000 autoga.

Norras, kus rohkem kui 4600 inimest on alates 2011. aastast ostnud endale LEAF’i, on see üks kümnest enimmüüdud autost. Norras on elektriautod muuseas vabastatud käibe- ja maanteemaksudest, nad võivad sõita bussiradadel ning saavad tasuta parkida.

Renault on müünud umbes 30 000 elektriautot alates nende esimese mudeli Kangoo Z.E müügile tulekust 2011. aasta lõpus. 2012. aastal pälvis Kangoo Z.E. rahvusvahelise aasta kaubiku auhinna.

Koos Twizyga kuulub Renault’le 61 protsenti Euroopa elektriautode turust. Kõige suuremad Renault turud Euroopas on Prantsusmaa, Saksamaa ja Itaalia.

Lisaks mudelile Kangoo Z.E., pakub Renault sedaani Fluence Z.E, kaheistmelist elektrisõidukit Twizy ja elektriautot ZOE, mis tuli turule selle aasta alguses.

Twizy on Renault enimmüüdud elektriauto – 2012. aasta algusest alates on müüdud 11 000 sõidukit.

Renault ZOE sõidutsükkel on 210 km. ZOE müüki Euroopas alustati märtsis, tänaseks on müüdud umbes 5000 autot.

Hea teada

Alliance on täielikult pühendunud null-emissioniga sõidukite tootmisele.

Et kiirendada elektriautode kasutuselevõttu üle maailma, teeb Renault-Nissani Alliance koostööd valitsusasutuste ning laadimispunktide võrgustiku levikuga tegelevate asutustega, et autojuhid saaksid laadida oma autosid nullist kuni 80 protsendini vähem kui 30 minutiga.