Et sedakorda mitte ämbrisse astuda, lähenetakse asjale nüüd hoopis teistmoodi. Nimelt alustas Renault läbirääkimisi Fordiga, ostmaks üles viimasele kuuluva Volvo aktsiate kontrollpaki. Kuigi Ford on seni tehingust keeldunud, jätkavad prantslased pressimist.

Kui Volvoga õnneks ei lähe, siis varuvariandina nähakse ette General Motorsilt Saabi kaubamärgi ülelöömist. Arvestades General Motorsi majanduslikku seisu, võiks see tehing isegi õnnestuda. Nimelt on General Motors kukkunud 25 aasta taha. USA autotööstuse aul ja hiilgusel läheb viimasel ajal ootamatult halvasti. Ajal, kui kontserni tirib ühelt poolt põhja tähtsa varuosapartneri Delphi skandaalne pankrot, ei paista midagi lohutavat ka firma müügipoolelt.

Reutersi andmeil moodustab General Motorsi turuosa Põhja-Ameerikas umbes sama palju, kui see oli 1980. aastal. Kuid see pole veel sugugi kõik. Ettevõtte diilerid prognoosivad müügi jätkuvat vähenemist. Oletatakse, et oktoobris võib müük olla isegi 26% väiksem kui eelmisel aastal. See aga tähendab ajaloolist miinimumi ehk siis 20,5% turuosa.

Kahjum on kestnud juba neli kvartalit järjest, kokku on kontserni omanike rahakott jäänud kergemaks 4,5 miljardi dollari ulatuses.