Rimi hüpermarket on Ülemiste keskuse ankurrentnik, kaupluse müügipind on 6500 ruutmeetrit, millel hakatakse kauplema 35 tuhande eri nimetuse toidu-, esmatarbe- ja tööstuskaubaga. Suurpoe valikusse hakkavad kuuluma lisaks toidukaupadele ka rõivad, jalatsid, elektroonikakaubad jne.

Rimi Eesti juhataja Karmo Kaas-Lutsbergi sõnul Eesti jaemüügiturul suurpoodide vaheline konkurents küll tugev, kuid analüüs näitab, et arenguruumi veel on ning Rimi suudab õige tegutsemise korral oma konkurentsieelised maksma panna.

Hüpermarketi kontseptsiooni tutvustades tõi Kaas-Lutsberg esile, et tugev panus tehakse ostukeskkonna emotsionaalsuse rõhutamisele ja investeeritakse nägusa ja funktsionaalse lahenduse loomisesse. “Ostmine ei pea olema tuima näoga riiulite vahel käimine ja kauba kärusse ladumine, vaid emotsionaalne nauding meeldivas keskkonnas. Rimi hüpermarket on värviline ja lõbus,” selgitas ta.

Teine rõhuasetus tehakse kaupade paigutamisele kliendile kõige lihtsamini leitaval viisil. Rimi kontseptsiooni kuulub nö maailmade loomine kaupluses ehk kaubagrupid on üksteisest eristatud värvide, disaini ja ruumijaotusega.