RKAS ei näita rahulolu uuringu tulemusi isegi oma klientidele
Ann-Marii Nergi
ann-marii.nergi@arileht.ee
RKAS-i juhatuse esimees Kati Kusmin tutvustas Ärilehele küll koondaruannet, ent detailsemad uuringutulemused jättis enda teada.
FOTO: Foto: Karin Kaljuläte
Uuring näitab, et ka 2017. aastal andsid riigifirma kliendid ettevõttele napilt keskpärase koondhinde.
Riigi Kinnisvara Aktsiaselts (RKAS) on mitu aastat jutti tellinud rahulolu-uuringuid, et saada oma klientidelt – ministeeriumitelt ja nende allasutustelt – tagasisidet, kuidas neile üle antud kinnisvara paremini hallata. Tulemustes pole läbi aastate olnud midagi rõõmustavat ja kõige värskemaid, 2017. aasta tulemusi ei tahaks RKAS näidata isegi oma klientidele. Rääkimata tulemuste ajakirjanduses kajastamisest.