Baltika märtsi jaemüük suurenes Baltikumis 2 protsenti, sealhulgas kasvas Leedus 10 ja Lätis 2 protsenti ning vähenes Eestis 2 protsenti, seisis rõivafirma börsiteates.

Venemaa jaemüük vähenes 48 protsenti võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Kohalikus valuutas mõõdetuna vähenesid müügid Venemaal 32 protsenti.

Müügipind Venemaal vähenes samal perioodil 25 protsenti. Baltika konsolideeritud jaemüük märtsis oli 3,43 miljonit eurot, vähenedes eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 7 protsenti.

Märtsis avati Eestis üks uus Ivo Nikkolo jaepood. Baltikal oli märtsi lõpu seisuga kokku 128 kauplust, seal hulgas on frantsiisipoed – 5 Venemaal, 5 Hispaanias, 2 Valgevenes ning 14 tegutsevat frantsiisipoodi Ukrainas.

Baltika enda opereeritavate kaupluste kuu keskmine müügipind vähenes 4 protsenti võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.

Hulgimüük kasvas eelmise aasta märtsiga võrreldes üle kahe korra, see 117 protsenti, e-poe müük suurenes ligi neli korda.