Rõtovi sõnul tundub Kalev.ee esmapilgul väga sümpaatne. "Mulle tulevad nostalgiaga meelde meie enda katsetused aastal 2000. Üks on selge, tegijatel jätkub entusiasmi, ehk ka raha, kuid arenguks on neil vaja ka professionaalseid teadmisi," nentis Äripäeva peadirektor tänases Äripäevas.

 "Kujutame ette, et Hans H. Luik otsustab alustada kommituru vallutamist ja segab kodus oma pliidi ääres kakaost ja suhkrust uue kommi. Kuigi see võib olla päris maitsev, on sellest turul läbilöömiseks üsna vähe. Analoogiline tundub ka Kruuda praegune askeldamine meediaturul," rääkis Rõtov.

Delfi tegevjuht Ville Jehe sõnul on praegu veel vara otsuseid teha, "kuna lehelt on veel väga vähe välja lugeda: sektsioonid on tühjad, uudised lühikesed".

"Sait eirab klassikalisi veebikasutajate harjumusi. Hea konkurendi mõttes loodan, et see ei jää nii," ütles Jehe.