Viimane koostööleping sõlmiti Rootsi kuningriigiga 6. veebruaril. Kokkuleppe kohaselt valmib järgmise aasta juuniks 27 meetri pikkune ja 7,5 meetri laiune alus, mis suudab teenindada 150 inimest ja hakkab opereerima Stockholmi piirkonnas. Lepingu maht on 5 miljonit eurot.

Möödunud nädalal kinnitas Saksa politsei kolme patrulllaeva tellimuse, kus kasutatakse Baltic Workboatsis välja arendatud uue generatsiooni “wave-piercing” kere tüüpi. Uus keretüüp muudab laeva paremini navigeeritavaks, vähendab kütusekulu ja mürataset. Laeva ehitamisega alustatakse 2017. aasta suvekuudel.

Lisaks sõlmis Baltic Workboats lepingu õlireostuslaeva ehitamiseks Bangladeshi. Laev on spetsiaalselt disainitud opereerima madalates vetes, mis tagab ligipääsu kaldaaladele reostuse likvideerimiseks.

Ettevõte jätkab koostööd ka varasemate lepingupartneritega. Nii näiteks tellis Kasahstani klient juba teise uurimislaeva, mille eesmärgiks on monitoorida Kaspia mere naftamaardlaid ning kalavarusid.

Samuti on töös 100 meetrine Rootsi teepikenduspraami ehitus, mis on laevatatud Nasvale lõplikuks kokkupanekuks. Teepikenduspraami kasutatakse fjordide vaheliseks ühenduseks riigi teedevõrgustikus. Ootamas on võimalus osaleda teise samalaadse praami ehitusel.

Lisaks on ehitus pooleli Liepaja sadama poolt tellitud 15 meetrise jäävõimekusega lootsikaatril ja Klaipeda sadama tellitud 24 meetrisel õlireostustõrje laeval.