Aastaid tagasi võis poelettidelt leida Bono brändi kohukesi. Enam mitte. Nimelt kolis varem Rakveres asunud kohukesetehas Kuressaarde. Kaasa võeti ainult üks kohukesemasin, muu soetati uus.

„Eks üks oluline põhjus oli see, et juba varem saime siit piimatööstusest kohupiima, mis siis toodi Rakverre. Ühel hetkel selgus, et kohe tööstuse kõrval on üks hoone müügis. See tegi otsustamise lihtsaks,” meenutab Delifoodi tootmisjuht Marko Mägi.

Kvaliteedi ja tootearenduse eest vastutav Merike Puskar lisab, et kindlasti muutis otsustamise veelgi lihtsamaks tõsiasi, et Saaremaa nimi on kaubamärgina armastatud ja sellel on positiivne kõla. „Laiemalt vaadates on aga hea, et keegi saarele või maapiirkonda ettevõtte teeb,” tõdeb ta.