„Kui järjekorrad hakkavad tekkima ja on nii nagu vanasti, et ei tea, kas sa saadki laeva peale ja raiskad pool päeva ära, siis on selge, et see on Saaremaale kahjulik,” sõnas Maastik.

„See ei mõjuta mitte ainult turismi, vaid kõiki elanikke, kes peavad mandri ja saare vahet liikuma.”

Maastik ütles, et ühelt poolt ta mõistab Leedot, kes on rentinud laevad 2026. aastani, lootes, et saab ka pärast 2016. aasta sügist nende alustega samal liinil jätkata.

„Teiselt poolt võlgneb ta palju samadele saarlastele ja turistidele, kes nüüd kannatama peavad. Kui Leedo võttis äririski rentida parvlaevad pikemaks ajaks, kui on leping nende töös hoidmiseks, siis nüüd võiks sellega mitte seada ohtu kogu Saaremaa huve ja riskida oma hea mainega Saaremaal,” leidis Maastik.