Tõnis Rihvk, mis läks Saaremaa Laevakompaniil (SLK) valesti, et te ei kvalifitseerunud majandusministeeriumi hankel isegi osalema?

Meie arvates olid need põhjused vormilist laadi ja kui neisse natuke loomingulisemalt suhtuda, oleks kannatanud meid kvalifitseerida küll. Pöördusimegi selleks vaidlustuskomisjoni poole, kes otsustas, et nad ei peata MKM-i praegust läbirääkimistega hanget (seal osalesid nii SLK kui ka Tallinna Sadama tütarfirma – toim), aga peatavad lepingu sõlmimise võimaluse.

Milleks kõik tehtud avaldused – kuidas SLK peab kahetsusväärselt teatama otsuse vaidlustamisest, avalike ja mitteavalike kirjade saatmine ministrile, siis juba ministri käest vabandust palumine?

Me tõepoolest saatsime oma tähelepanekuid hanketingimustest, mis raskendavad meie osalemist. Selle nimi oli murekiri. Me pole oma arvamust selles osas muutnud. Seda näitab nüüd praktika, kas meil oli õigus.

Kinnitus võiks juba olla see, et peale meie ei tulnud hankele ühtegi teist osalejat. Kiri ei olnud mõeldud kindlasti surve avaldamiseks, me juba minister Palo ees ka sellepärast vabandasime.