03.10.2014, 04:32
Saaremaa Laevakompanii juht: kas riik pakub uut hämarat lepingut?
FOTO:
SLK juht tunnistab, et ettevõte pidas läbirääkimisi ka Tallinna Sadamaga, kellele pakuti kolme laeva asemel müügiks ainult üht.
Veel räägib Rihvk sellest, et riigihanke tingimused peaksid olema pehmemad ning miks annetas ta 2007. aastal Keskerakonnale pool miljonit krooni.
Tõnis Rihvk, mis läks Saaremaa Laevakompaniil (SLK) valesti, et te ei kvalifitseerunud majandusministeeriumi hankel isegi osalema?
Meie arvates olid need põhjused vormilist laadi ja kui neisse natuke loomingulisemalt suhtuda, oleks kannatanud meid kvalifitseerida küll. Pöördusimegi selleks vaidlustuskomisjoni poole, kes otsustas, et nad ei peata MKM-i praegust läbirääkimistega hanget (seal osalesid nii SLK kui ka Tallinna Sadama tütarfirma – toim), aga peatavad lepingu sõlmimise võimaluse.
Milleks kõik tehtud avaldused – kuidas SLK peab kahetsusväärselt teatama otsuse vaidlustamisest, avalike ja mitteavalike kirjade saatmine ministrile, siis juba ministri käest vabandust palumine?
Me tõepoolest saatsime oma tähelepanekuid hanketingimustest, mis raskendavad meie osalemist. Selle nimi oli murekiri. Me pole oma arvamust selles osas muutnud. Seda näitab nüüd praktika, kas meil oli õigus.