SLK klienditeenindusjuhi Anu Lombi sõnul oli reisijad sel nädalavahetusel napilt vähem kui möödunud aasta samal ajal. “Valmistusime Õlletoobri nädalavahetuseks eriti põhjalikult, tuues liinile neljanda laeva ning kaasates liikluse korraldamiseks kail turvafirma, lisaks panime välja nn. liikuvad kassad,” teatas Lomp pressiesindaja vahendusel Delfile.

Lombi sõnul suuremaid probleeme ei olnud, kuigi pühapäevaõhtune järjekord Kuivastu sadamas oleks võinud olla veelgi lühem kui sadamate haldaja AS Saarte Liinid oleks oma lubadustest kinni pidanud.

“Meie jaoks oli väga ebameeldiv üllatus terve pühapäevane päev kui Virtsu sadamas käis kail nr. 1 killustiku laadimine vaatamata sellele, et kokkuleppe kohaselt pidi see algama ööl vastu esmaspäeva. Hinnanguliselt tähendas Saarte Liinide vastutustundetu käitumine pühapäeval Saaremaalt mandrile liikunud enam kui kümnele tuhandele inimesele vähemalt tundi aega täiendavat sadamas ootamist,” rääkis Lomp.

Saaremaa Laevakompanii vabandab klientide ees, kelle ooteaeg venis planeeritust pikemaks. Anu Lombi sõnul ootavad SLK juhid ettevõtte klientide nimel avalikku selgitust ka Saarte Liinide esindajalt.

“Kõik oli kokku lepitud ja sadamate haldaja teadis suurepäraselt, et tegemist on kõige pingelisema nädalavahetusega Kuivastu-Virtsu liinil. Ühe kai ette teatamata kinnipanek kaubalaeva jaoks oli näkku sülitamine kõigile Kuivastu sadamas pühapäeval viibinud reisijatele,” lisas Lomp.

Saaremaa Laevakompanii teenindas möödunud aasta samal nädalavahetusel 44 954 reisija, sellest Kuivastu-Virtsu liinil oli reisijaid 32 506.