Analüüsifirma Kanter Worldpaneli andmetel on nii Lidli kui Aldi 12-nädala müük Suurbritannias kasvanud 18%. Võrreldes kuu varasemaga on müügikasv kiirenenud, kirjutab Bloomberg.

Saksa kaupmeeste tegevus on selja tagant löögiks Tescole ja Wal-Mart Storesile kuuluvale Asdale. Need on kaks suurt Suurbritannias tegutsevad jaekaupmeest. Asda müük on 12nädalaga vähenenud 3%.

„Supermarketite hinnasõda ei näita taandumise märke,“ ütles Kantar Worldpaneli jaekaubanduse analüüsi juht Fraser McKevitt. „Juba teist kuud järjest on Lidl jõudnud oma suurima turuosani.“

Suurbritannia ketid kohandavad oma pakkumisi. Tesco alustas sama hinna pakkumise programmiga, pakkudes kohest allahindlust vautšerite asemel. Asda teatas esmaspäeval, et nad suundavad tagasi supermarketisse mujale planeeritud investeeringud.

Tesco 12nädala müük vähenes 1,7%. Wm Morrisson Supermarketsi müük kahanes 1%. J Sainsbury müük kasvas tänu internetikaubanduse ja väiksemate poodide võidukäigule 1,1%.