Kuigi sellest ilmus Saksa ajakirja Spiegel majandusosas vaid väike arvamuslugu, võib see oluliselt mõjutada elektriautode turgu. Kui 2030. aastal tõesti ei lubata teedele sisepõlemismootoriga autosid, avaldab see autotööstusele tugevat mõju.

Kui Saksamaa kiidab seadusekava heaks, tahetakse sarnane müügikeeld Euroopa Komisjoni abil kehtestada kogu Euroopas.

Seoses Pariisi kliimakokkuleppega peavad paljud liikmesriigid vähendama drastiliselt Co2 emissioone. Saksamaa peab saastamist vähendama 95%.

Riiklikud elektriautode ostusoodustused ei ole seni märkimisväärset edu toonud. Kuni 2019. aastani plaanib valitsus maksta osaliselt kinni kuni 300 000 elektriauto ostu, milleks kulub 1,2 miljardit eurot. Juuli lõpuks oli sedasi ostetud vaid 1800 autot.