Saku Originaal jõudis kümne finalisti hulka Londonis toimunud õllede võistlusel Tesco Spring Beer Challenge 2000, kus osales 85 erinevat õllemarki 60 tootjalt maailma eri paigust.

Suurbritannia suurima toidukaupade ja jookide jaemüüja Tesco korraldatud võistluse võitnud õlut hakkab Tesco müüma oma 800 supermarketist koosnevas müügivõrgus.

Saku õlletehase suhtekorraldusjuht Ruth Roht ütles BNS-ile, et kuigi konkursil osalemise eesmärk on alati võit, on ka koht finaalis Saku õlletehase jaoks hea tulemus ja see on argumendiks oma toodangu pakkumisel Suurbritannias.

Suurbritannia on Saku õlletehase jaoks huvipakkuv turg, kuna tegemist on Euroopa suuruselt teise turuga Saksamaa järel ning sealsed tarbijad on valmis proovima erinevaid õllemarke, selgitas Roht.

Suurbritannia õlleturu maht on 6,1 miljardit liitrit ning importõlu moodustab üheksa protsenti sealsest turust.