Eelnevalt on juba poelettidel pudeldatud kokteilijoogid nagu Sin Mojito ning Sin Cosmopolitan, millega on sari tervikuna võtnud uuringufirma AC Nielsen andmetel tänavu hooaja jooksul liidripositsiooni, omades 33% turust, teatas õlletehas.
Saku pudeldatud premium segmendi jookide müük on selle aasta esimese nelja kuuga kasvanud 94%.
”Tööstuslikud kokteilijoogid on alati lahjemad ning mugavad serveerida. Erinevalt baarmeni poolt valmis segatud kokteilist, on Sin Sex on the Beach nõrgalt gaseeritud ning madalama alkoholisisaldusega, mis annab joogile täiendava värskuse,” iseloomustas toodet Saku Õlletehase turundusdirektor Karin Sepp. ”Loodame, et troopikasaartelt pärit kokteilijook saab Eestis ka väärilise suve.”
Sin Sex on the Beach on kokteil virsikunapsust ning apelsini- ja jõhvikamahlast ning vodkast, mis on villitud moodsasse ja kergelt avatavasse klaaspudelisse, millel on Jaapanist pärit uue generatsiooni sõrmuskork.
Tänavusel hooajal on Saku Õlletehase oluliseks investeeringuks tootearenduskeskuse väljaarendamine koos laboriseadmete ning koolitatud ekspertidega, mille eesmärgiks on luua uusi retsepte ning tootesarju nii Eesti, Läti kui ka Leedu joogituru tarvis. Saku tootearenduskeskuses on välja töötatud Sin kokteilijoogid, uuenduslikud õllejoogid Dlight ning Vichy jäätee kui ka Viva Freshi maitseveed, mida müüakse kolmes Balti riigis.
Peale uue joogi, Sex on the Beach, on Sin sarjas täna müügil SIN Cosmopolitan, SIN Mojito, SIN Vodks & Watermelon, SIN Rum & Cola, SIN Vodka and Lime.