Saku Dlighti villitakse 0,33-liitrisesse läbipaistvasse klaaspudelisse. Saku DLight on
premium
-kategooria õlu, mille orienteeruvaks poehinnaks kujuneb 8?9 krooni + pant.

Saku DLighti müügimahtudeks prognoosib õlletehas aasta lõpuni 1 miljon liitrit, millega loodetakse saavutada premium-õllede turust 10%. Saku Õlletehase eesmärk on saavutada premium-õllede kategoorias aasta lõpuks 70%-line turuosa, kogu õllekategoorias üle 45%-line turuosa.

Saku Õlletehas töötas DLighti kontseptsiooni välja kogu Baltikumi turu jaoks. Lätis ja Leedus hakkavad DLighti müüma Saku Õlletehasega samasse kontserni kuuluvad tootjad. DLighti turule toomiseks investeeris Saku Õlletehas tootmisesse ja pakendamisse 2 miljonit krooni, turundusse tehtud investeeringud ulatusid 3,5 miljoni kroonini.