Kliendi poolt määratud limiidi ületamisel saab klient vastava teate ja mobiiliteenuste kasutamine peatatakse.

?Uus teenus pakub mugavat võimalust neile, kellele on oluline kas enda, pereliikme või töötaja mobiilsidekulusid kontrolli all hoida,? lausus Bravocomi tootearenduse ja turunduse direktor Jaanus Lillenberg.

Limiidi arvestamine toimub kalendrikuu kaupa ning limiit sisaldab kõiki kõneteenuseid, SMS-e, MMS-e ja lisateenuseid. Soovi korral saab klient limiiti mugavalt muuta, helistades klienditeenindusse. Limiidi muutmine on tasuta ja uus piirsumma hakkab kehtima järgmisest päevast.

Teenust saavad kasutada kõik Bravocomi lepingulised kliendid. Mitme telefoninumbri puhul on võimalik piirsumma määrata igale numbrile eraldi. Teenuse tellimine on tasuta, igakuine hooldustasu on 10 krooni.