„Kui me ei taha hakata rohkem makse maksma, on vaja juurde maksumaksjaid, et avalikku sektorit ja sotsiaalsüsteemi üleval pidada. Kui me ei taha hakata igapäevaste olmeteenuste eest maksma kõrgemat hinda, on meil varem või hiljem inimesi juurde vaja,” rõhutab Karu. Aga alustame algusest.

Te ei ole olnud n-ö Kroonika kangelane, seetõttu pärin algatuseks: kuidas eestlane nii kõrgele kohale sattus?

Olen Scanias töötanud juba 23 aastat. Olime koos Tõnu Veldiga (praegu Qvalitase omanik ja juht – K. P.) Scania Eesti, mis tollal kandis Estoscani nime, kaks esimest töötajat, kui väliseestlane Kalju Pigert asutas 1992. aastal Eestis automüügi ettevõtte. Tal oli julgust kutsuda 20-aastane noormees firmasse tööle ja mul oli ka julgust minna. Ma ei teadnud autodest ega nende müügist tol ajal midagi, aga ajad olid teised ja niimoodi see pihta hakkas. Õppisin hoopis majandust. Ma ise ei julgeks küll praegu 20-aastast kogemusteta inimest tööle võtta.