Mitmes riigis tegutsev ettevõte saab nüüd läbi kohaliku SEB internetipanga hallata kõiki oma SEB pangakontosid Baltikumis, teatas SEB

„Üha enam ettevõtteid Baltikumis tegutsevad piiriüleselt ja selleks tuleb neil igapäevaselt kasutada erinevaid internetipankasid eri maade pankadega suhtlemiseks.

Äriklientidega suheldes ilmnes, et suur hulk juhtide ja raamatupidajate aega kulub pangatehingute puhul tehnilisele tööle ning sellest sündis SEB otsus ühildada kolme riigi internetipangad nii, et iga äriklient saaks oma kohaliku kodupanga kaudu ülevaate ka oma teistes riikides asuvatest SEB pangakontodest.

Lisaks saavad ärikliendid nüüd oma kodupanga kaudu algatada makseid väliskontodelt ning tellida endale automaatteavitusi laekumiste või maksete kohta teistes riikides. Tervikpildi nägemine võimaldab ettevõttel paremini juhtida oma rahavoogusid ning aitab pangatehingutelt kokku hoida aega ja raha,“ märkis SEB Balti divisjoni ettevõtete panganduse juht Allan Parik.

Baltic Online on kõiki Baltimaid hõlmav elektrooniline lahendus, mis võimaldab Eestis, Lätis ja Leedus tegutsevatel ettevõtetel SEB Eesti ärikliendi internetipanga kaudu juhtida oma Baltikumi rahavoogusid ehk vaadata konto jääki, laekumisi ja tehtud makseid ning teha ülekandeid. Lisaks internetipangale saab äriklient uut Baltikumiülest teenust kasutada mobiilipanga kaudu.

„Kümmekond klienti on uut teenust pilootprojekti käigus kasutanud ning tagasiside põhjal aitab uus lahendus piiriüleselt tegutsevatel ettevõtetel administratiivtegevustelt aega kokku hoida. Piltlikult on nüüdsest äriklientidel üks värav mille kaudu oma rahaasju korraldada. Uus lahendus annab ettevõtetele hea võimaluse tsentraliseerida oma Baltikumisiseseid teenuseid ühte riiki, ehk sarnaselt suurte rahvusvaheliste korporatsioonidega luua üks finantskeskus, mis teenindab mitme riigi tütarettevõtteid,“ lisas Allan Parik.