SEB pakub kokku kaheksat paketti, mille kuutasu ulatub nullist 40 kroonini. Kõikide pakettidega kaasnevad tasuta elektroonilised arveldused ja deebetkaart, teatas pank.

SEB teatel pakub suurimat soodustust Perepakett, mille 40-kroonise kuumaksu sees on kuni kaheksa inimese igapäevapangandusega seotud kulud: elektroonilised maksed, deebetkaart, krediitkaart, väikelaen, arvelduslaen ning lastekindlustus, millele lisanduvad partnerite pakkumised.

„Seega oleks kaheksaliikmelise grupi liikmetel, kes ei pea olema ühe pere liikmed või omavahel sugulased, võimalik saada kõik olulised pangateenused vaid viie krooni eest kuus. Perepaketi kasutajad säästaksid keskmise aktiivsuse juures, viis ülekannet kuus liikme kohta ja igal liikmel deebetkaart, 2400 krooni aastas. Kui kasutatavaid tooteid on rohkem, on ka hinnavõit suurem,“ütles SEB äriarendusjuht Mart Maasik

„Paketipõhine igapäevapangandus on kasvav trend, mida kasutavad mitmed juhtivad Euroopa pangad. Üksikute toodete asemel pakuvad paketid kliendile tema vajadusi rahuldavaid lahendusi, säästes seeläbi kliendi aega ja raha. Kuna SEB väärtustab pikaajalisi kliendisuhteid, siis oleme valmis kasu kliendiga lojaalsuse nimel jagama ning pakume seeläbi turu soodsaimat lahendust igapäevapangandusele,“ võttis kokku SEB jaepanganduse juht ja juhatuse liige Riho Unt.

„SEB paketid tähendavad Eesti panganduses innovatsiooni, mille eesmärgiks on pakkuda turu soodsaimat lahendust igapäevapangandusele. Fikseeritud kuutasu annab kliendile selge ülevaate pangateenuste kuludest. Mida rohkem klient paketi hüvesid kasutab, seda odavamad on teenused, sest näiteks enamus pakette sisaldab piiramatus koguses tasuta ülekandeid,“ loetles panganduspakettide eeliseid Mart Maasik.

„Uudne on ka lähenemine, et mitte pank ei liigita klienti, vaid kliendid ise valivad endale sobivaima paketi, kuna just nemad teavad oma vajadusi.“

Undi sõnul andis pakettide vajadusest märku õnnestunud uute klientide toode Start Pakett, mida SEB kasutab Eesti eeskujul ka juba Rootsis. „Paketipõhine pangateenus on mitmetes riikides omaks võetud mudel, mille pioneeriks Eestis on SEB. Eesti paketikontseptsioon tunnistati ka SEB Grupi eelmise aasta parimaks tootearenduseks," lisas Unt.

Tänased SEB kliendid ei pea pakette valima, vaid kehtima jääb ka tavahinnakiri. Enamikel puhkudel on paketivalik kliendile siiski kasulik otsus.