“Tol hetkel jäi mulle ja nõukogu teistele liikmetele antud initsiatiiv mõistatuseks. Täna ilmneb, et Palts lähtus oma isiklikest huvidest ja kinnisvarast Krimmis,” märkis Tallinna Sadama nõukogu esimees Neinar Seli.

“Mustale merele mineku mõte on läbi aegade üks müstilisemaid, mida ma nõukogudes või juhatustes üldse kuulnud olen, ma ei kujuta ette, mis olukorras riigiettevõte praegu oleks, kui Paltsu keegi tõsiselt oleks võtnud,” lausus Seli.

“Mis sponsorlust puutub, siis nõukogu liige Palts on nagu kõik teised nõukogu liikmed sponsorlust toetanud ning sponsorluskomisjoni esitatud ettepanekute poolt olnud. Muidu eks spordiga on nii nagu kõigi asjadega elus, et vägisi armsaks ei tee,” ütles Seli.

“Konteinerterminali operaatori otsuses lähtuti ettevõtte majanduslikest mitte poliitilistest põhjustest. Nõukogu hääled jagunesid 6/2. Nüüd kahe pakkuja liitumisel on projekti täiendatud ning Muuga sadamasse on kerkimas Baltimaade suurim konteinerterminal,” tähendas Seli.

Riigikogu liige ja ärimees Tõnis Palts rääkis reedeses Ärilehes, et Tallinna Sadamast on Neinar Seli juhtimisel raha välja kanditud. "Julgen isegi öelda, et see täiesti süsteemitu spordile sponsorlusraha jagamine, mis on aastaid Tallinna Sadamas toimunud, on lihtsalt lihtlabane meile kõigile kuuluvast ettevõttest raha välja kantimine," teatas Palts Ärilehes.

Palts rääkis ka sellest, et EAS-i otsustesse on alati sisse kirjutatud teatud subjektiivsus ja poliitilisus. "Tegemist on erinevalt Tallinna Sadamast või Eesti Energiast ikkagi poliitilise asutusega, mille kaudu viiakse ellu kas regionaal- või majanduspoliitikat. Loomulikult on kriteeriumid, millele taotleja peab vastama, aga lõpuks jääb ikkagi mingisugune protsent subjektiivsust. See ei ole nagu äriettevõttes, kus selge lõppeesmärk on arvuliselt kasumi näol mõõdetav. Kuna Reformierakond ei suutnud enda subjektiivsust tänu Juhan Partsile kehtestada, on neil vaja pidevalt EAS-is mingi jama üles keerutada," kõneles Palts.

"Näiteks viimatine juhatuse esimehe mahavõtmine. Kui sellise ammuse ja tõendamata asja eest saab ametist lahti, ei tohiks Neinar Seli (Tallinna Sadama nõukogu esimees) enam üldse kuskil figureerida. Aga ta on ikkagi pildil. Näiteks piisas Juhan Partsil kolm aastat tagasi korra kabinet vabaks jätta, kui Seli juhtimisel kanditi uus konteinerterminal Venemaa firmale. Kõik teavad, mis sellest lõpuks välja tuli," lisas Palts.