Sinisalu: väide, et alkoholireklaam ei tööta, on reklaamitööstusele solvav
"Palun lõpetame häma ja räägime asjadest ausalt. Reklaam (sh ka alkoholireklaam) on tulemuslik ja suurendab tarbimist," pöördub Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu avalikkuse poole.
Muidu alkoholireklaami Sinisalu sõnul ju ei tehtaks. "Noored täiskasvanud (18+) on ka alkotootjate jaoks oluline sihtrühm. Selle sihtrühma mõjutamiseks tuleb rääkida neile omases keeles ja stiilis ja kasutada neid meediakanaleid, mida noored tarbivad. Seni kui see on seadusega lubatud, seda ka tehakse," tõdes Sinisalu.
"Ja kui ühiskonna (ja seadusandja) soov on alkoholitarbimist piirata, siis üks võimalikest hoobadest on alkoholireklaami piiramine või keelamine," lausus ta.
Loe Hando Sinisalu üleskutset ja alkoholitootjate sõnavõttude analüüsi ning selgitust, miks Viru valge reklaami kirjelduselt viide noorte sihtrühmale ära muudeti, pikemalt Best Marketingist.