"Majanduskeskkonna küsitavate arengute valguses saavutavad edu need ettevõtted, kes on piisavalt paindlikud ning keskenduvad oma tehnoloogilise kompetentsi arendamisele ning jõulisele rahvusvahelisele laienemisele. smartAD meeskond omab nii visiooni kui ka teadmisi ja oskusi selle visiooni elluviimiseks," kommenteeris investeeringut Herty Tammo.

smartADi üks kaasasutaja Rando Rannus lisas omalt poolt, et tugeva taustaga investori kaasamine kinnitab meile, et oleme valinud oma arengus õige tee, mis võimaldab meil jõuda uuele tasemele praegusest veelgi kiiremaid samme astudes.

"Oleme kasvatanud oma käivet viimasel aastal pea 2x ning plaanime sama jõuliselt ka edasi kasvada," lisas Rannus.

smartAD on Baltikumi suurim internetireklaamivõrgustik kuhu kuulub üle 500 veebisaidi ning mille kaudu on võimalik tabada üle 3 miljoni inimese. Tema suurimateks klientideks on näiteks Nokia, L’Oreal, SEB, Lattelecom, Triobet ja paljud teised tuntud brändid. smartADi emafirma Against All Odds OÜ on 100% Eesti erakapitalil põhinev ettevõte. smartAD on muuhulgas saavutanud kõrgeid kohti Eesti Konkurentsivõime edetabelis kui ka Äripäeva Turunduse TOPis.

Toivo Annuse ja Herty Tammo ühisfirma Poohtech AS on tehnoloogiainvesteeringutele spetsialiseerunud ettevõte, kelle portfelli kuulub muuhulgas ka näiteks Tallinna & Tartu ühissõidukite ID-pileti süsteemi arendav ja haldav firma Ühendatud Piletite AS.