Anne Mere rääkis, et pärast seda, kui HKScan Group (kuhu kuuluvad ka Rakvere Farmid ja Tallegg) otsustas oma toodetega Aasia turule siseneda, valiti selleks just Hong Kong - seal elab üle seitsme miljoni inimese ning igal aastal külastab linna 61 miljonit inimest.

"Tänaseks pakub Flodinsi kaubamärgi all müüdavat sealiha kümme Hong Kongi restorani, millest kaks on Michelini tärniga, peagi loodame jõuda ka sealsete premium ja superpremium toidukettidesse," rääkis Mere. "Me proovisime alguses Aasia turule sisenemist Euroopa agentuuri kaudu, kuid peagi saime aru, et vaja on ka kohapealset esindust. Nüüd töötabki HKScani heaks Hong Kongis kohapeal kolm inimest."

Veidi koomilisi või eurooplasele harjumatuid seiku tuli ette veelgi - näiteks tegi ettevõte Flodinsi nimele ka Aasiapärase nime ja logo, kui selgus, et Hiina agentuuri väljamõeldud toode hongkonglastele ei sobinud - tarbijad vaatasid, et tegemist on Hiina produktiga ja Hong Kongis Hiinas toodetud toitu ei osteta, sest selle kvaliteeti lihtsalt ei usaldata.

"Samas kui kohtusime edasimüüjate või tootest huvitatutega, siis pead olema valmis väga operatiivselt suhtlema ja tegutsema - nö näidiskaubapartii tarnimiseks antakse sulle täpselt kaks päeva. Missest, et Soomega on mitmetunnine ajavahe ja lend ühest kohast teise kestab 11 tundi. Aga kui väga tahta, peab asjad toimima panema."

Mere soovitus väiksematele toidutootjatele Aasia avastamiseks oli pigem mõne suuremaga partnerlust arendada ja kindlasti kaugel äritegemine järgi proovida.