"On teada, et kvoodimüügist tulnud tulud lähevad ostja poolt suunatud reinvesteeringuks. Arvata oli, et mingil hetkel tuleb mõni ostja, kes soovib oma raha suunata mujale kui hoonete soojusefektiivsuse suurendamisesse. Niisiis, väga ootamatu see elektriautode pakkumine ei olnud," sõnas Rahuoja.

Rahuoja lisas, et väidetavalt on sellise autoga ühe kilomeetri läbimise hind kuskil 1 eurosendi juurde, mis muudab autod just atraktiivseks sotsiaalsfääris.

"See number on spekulatsioon, kuid eksperdid on arvanud, et kilomeetri hind võib sellesse suurusjärku jääda. Kindlasti annavad need autod tugeva kokkuhoiu võrreldes tänasega, sest aotsiaaltöötajad sõidavad päevas vähemalt 100 kilomeetrit," sõnas Rahuoja.

Sotsiaalministeerium jagab autod laiali kohalike omavalitsuste vahel, kes siis need edasi suunavad.

"Millal need autod meile jõuavad ei oska öelda, kuid ega enne taristu valmisehitamist ei ole nendega ka siin midagi teha," sõnas Rahuoja.